Stiftung KinderHerz

Vanwege de oorlog in Oekraïne heeft de KinderHerz Foundation een eigen hulpfonds opgezet.

KinderHerz Noodhulpfonds Oekraïne

Vanwege de ontberingen en het leed als gevolg van de oorlog in Oekraïne heeft de Kinderhartstichting een eigen hulpfonds opgericht voor hartkinderen en hun familieleden en behandelende klinieken. De stichting levert zo een bijdrage aan het zoveel mogelijk verbeteren van de zorg voor mensen in Oekraïne en vluchtelingen. De kinderklinieken in Oekraïne en Polen worden ondersteund met medische en technische apparatuur zoals beademingsapparatuur en monitoren, maar ook met kinderbedden, verbruiksartikelen en medicijnen die dringend nodig zijn.

De Children's Heart Foundation is daarom op zoek naar hulpmiddelen die niet meer nodig zijn en zorgt ervoor dat er nieuwe apparatuur wordt aangeschaft. Bedrijven worden gemobiliseerd om hun producten beschikbaar te stellen en er worden nieuwe partners geworven om te helpen.

"We willen hulp organiseren voor de kleine patiëntjes, die het al heel moeilijk hebben door hun ziekte en nu ook nog te lijden hebben onder deze vreselijke gewapende conflicten," benadrukt Sylvia Paul, CEO van Stichting KinderHerz.

Wil jij ook helpen?

Je donatie komt aan!

Steun de proWIN stichting met je eigen donatie en stimuleer sociale projecten voor kinderen en jongeren.
Doneer nu
Gabi Winter, Curator