Sterntaler e.V.

Sterntaler e.V. biedt hulp aan gezinnen met een ernstig ziek/gehandicapt of overleden kind.
Sternentaler is een van belasting vrijgestelde organisatie. Een project dat hulp biedt bij zelfhulp.

"We zorgen voor gezinnen met een ernstig ziek/gehandicapt of overleden kind en nemen hen op in onze besloten Facebook-groep. Daar krijgen ze de kans om andere getroffenen te leren kennen en ideeën uit te wisselen. Op deze manier halen we deze mensen, groot en klein, uit hun isolement. Samen met de vele mensen die contact met ons opnemen om zo'n gezin te begeleiden of te steunen, weven we een net dat hen vangt en vasthoudt. Een net dat hen helpt te overleven. Met de donaties ontsteken we hun licht in de duisternis en ondersteunen we hen op verschillende gebieden. We zorgen voor het hele gezin, helpen de vaders en stormbroers en -zussen door hun storm en bieden de kinderen bezoek van therapiehonden. Op onze Sternentaler website gaan we ook in op alle problemen, uitdagingen en zorgen van deze gezinnen en creëren we meer begrip en tolerantie."

Wil jij ook helpen?

Je donatie komt aan!

Steun de proWIN stichting met je eigen donatie en stimuleer sociale projecten voor kinderen en jongeren.
Doneer nu
Gabi Winter, Curator